CarWay

FAQ

Chciałbym wynająć auto, jakie dokumenty muszę przygotować?

Przede wszystkim prawo jazdy ważne na terenie Polski, aktualny dokument tożsamości i kartę debetową lub kredytową. Przy czym musisz mieć ukończone 21 lat i posiadać prawo jazdy od minimum roku.

Czy w Waszej wypożyczalni samochodów pobierane są dodatkowe opłaty?

Podczas dokonywania rezerwacji otrzymujesz całkowitą wycenę i w tej sytuacji możemy mówić o niepobieraniu dodatkowych opłat.

Umowa wynajmu samochodu osobowego jest na mnie – czy inna osoba może go prowadzić?

Nie, prowadzić może tylko osoba wskazana w umowie najmu samochodu.

Chciałbym wykupić dodatkowe ubezpieczenie, czy jest to możliwe?

Tak, podczas dokonywania rezerwacji można dokonać wykupu dodatkowego ubezpieczenia zgodnie z zawartymi w regulaminie warunkami wynajmu auta.

Czy istnieje możliwość przedłużenia umowy wynajmu samochodu?

Kontaktując się odpowiednio wcześniej z naszym biurem i po sprawdzeniu dostępności samochodu możliwe jest przedłużenie wynajmu pojazdu niezależnie od tego, czy jest to umowa krótkoterminowa, średnioterminowa lub długoterminowa. Przy czym dla stałych klientów funkcjonują preferencyjne warunki.

W jakiej formie mogę dokonać płatności?

Akceptujemy płatność gotówką, przelewem w formie przedpłaty lub w innej formie ustalanej odrębnie dla stałych klientów oraz kartą debetową lub kredytową MasterCard i Visa. I tutaj uwaga: dane karty płatniczej muszą być zgodne z danymi dokumentu tożsamości.

Wiem, że jest pobierana kaucja. W jakim celu?

W chwili odbioru wynajmowanego samochodu na Twojej karcie dokonywana jest tzw. preautoryzacja, czyli po prostu blokada określonych w regulaminie środków stanowiących zwrotny depozyt w przypadku oddania pojazdu bez uszkodzeń.

Otrzymałem samochód z pełnym bakiem, czy musi być on zwrócony również do pełna zatankowany?

Nie jest to przymus, tylko wybór. Zgodnie z umową będziesz musiał liczyć się z dodatkowymi kosztami tj. kwotą równą dwukrotności spodziewanego baku naliczaną według średnich cen paliwa. Zalecamy jednak uzupełnienie brakującej ilości paliwa.

Chciałbym wynająć auto z dodatkowym wyposażeniem, czy jest taka możliwość?

Tak, jak najbardziej. Jeśli potrzebujesz akcesoriów takich jak np. GPS, fotelik dla dziecka, bagażnik dachowy, dodatkowe ubezpieczenie związane z wyjazdem do innych krajów UE – najlepiej poinformować o tym podczas rejestracji. Potrzebne wyposażenie będzie uzupełnione, a koszty doliczone do wyceny.

Wiem, że każdy samochód powinien być ubezpieczony. Co wchodzi w jego skład?

Nasze samochody, niezależnie od ich rodzaju, posiadają pełne ubezpieczenie OC/NNW/AC/ASS.

Jeśli zdarzy mi się awaria auta, jak mam postępować? Czy w tej sytuacji przysługuje mi pojazd zastępczy?

Niezależnie od tego, czy jest to awaria, czy też kolizja drogowa, bezzwłocznie należy skontaktować się z naszym biurem: 501 129 122. Wszczęte zostaną odpowiednie procedury i podane zalecenia co do dalszego postępowania. W przypadku awarii lub niezawinionej kolizji w ramach programu Rent Car podstawiamy pojazd zastępczy.

Czy mogę odebrać samochód na lotnisku?

Tylko w przypadku zaznaczenia tej opcji podczas dokonywania rezerwacji.

W samochodach CARWAY obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania posiłków i napojów oraz przewożenia zwierząt bez specjalnego pojemnika.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji pod nr tel.: +48 501 129 122 i email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .